Tisdag

Funkar inte att blogga från telefonen idag så har idag startat datorn.. Va väldigt länge sen sist, använder aldrig datorn längre..
Igår kväll tittade vi på en ny film, Nobels testamente. Den va bra så kan absolut rekommenderas!
Varit ledig heeela dan idag vilket ha varit väldigt skönt! Började dagen me o ligga länge i sängen o mysa o titta på barnprogram. Åt en sen frukost o körde sen in till Ronneby o hälsade på min mormor. Efter lunch kom Emma o Ofelia hit, lekte o fikade rabarberkaka som jag bakat. Blir ju aldrig bra när jag bakar ändå ger jag mig på de, men idag va den faktiskt ok, lite döbakt i mitten bara. ;)
Ikväll e de Sverige match igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0