Jaha..

Jaha.. O vart tog motivationen till min vikt nedgång vägen?! Veckorna innan Greklands resan var jag sjukt motiverad o åt bara shake, sallad o soppa, så lite kalorier som möjligt alltså. Gick ner nästa tre kilo o mådde hur bra som helst! En vecka i Grekland innebar ju, pannkakor med flera liter nutella på varje morgon, drinkar varje dag, massa läsk, kakor, mängder me mat osv osv.. Sen vi kom hem har de varit två kalas me massa godsaker o idag har vi tryckt i oss, bacon lindad fläskfilé me potatisgratäng o vitlökssmör o sallad.. Ja, jag älskar mat helt enkelt! Men va fan nåt kilo ska jag gå ner tills badsäsongen e här! Varit duktig ikväll i alla fall o gått en runda me Camilla på ca en timme! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0