Börja blogga igen..

Hej!
Funderar på att börja blogga igen! Har bara en hemtenta kvar sen e jag troligtvis ledig till den 3 september! Så lite tidsfördriv kanske behövs då! ;)
I fredags natt kom vi hem från en vecka i Grekland. Har varit underbart mysigt o perfekt väder o barnen har badat som galningar! Mamma o pappa va oxå me så Micke o jag fick en kväll för oss själva. Drack drinkar på hotellet sen åkte vi in till Kos. Märktes att de va lågsäsong, väldigt lite folk. Men jag o Micke hade hur kul som helst ändå! Väldigt skönt att bara slappa en hel vecka me sol o bad o slippa alla vardags måsten som tvätt o städ osv...
Haylie blev ju blöjfri för en månad sen o nu e hon även blöjfri på natten! O så har hon slutat dricka sin flaska! Stor tjej nu! :) Tjejerna e just nu på dagis, Tuva älskar verkligen de o har längtat dit nu när hon varit ledig länge.. Hur ska de gå o va ledig en hel sommar då?! Vi får se hur de blir, kanske e där 15 tim om hon vill de. Haylie va oxå glad över att vara tillbaka på dagis, studsade in till alla barn. :)
Hade tänkt köra in till min lilla mormor o hälsa på idag men känns som om jag håller på att bli sjuk så får ta de en annan dag. Me tanke på att hon e ganska dålig nu så känns de onödigt dumt att smitta ner henne!
Ser framemot denna sommaren, bara de blir fint väder! ;) Svensk sommar e underbart me sena grillkvällar o mys i trädgården! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0