Tuva fyra år!

Igår fyllde världens bästa Tuva fyra år! Fick massa paket o verka väldigt nöjd me sin födelsedag! Tuva bestämde såklart maten som skulle bjudas på o då blev de thai mat, kyckling o nudel wok. I morgon ska hon ha barnkalas som hon ser väldigt mycke fram emot! :)
I tisdags började jag på min VFU (praktik) o jag trivs hur bra som helst! E verkligen såå sugen på att börja jobba på riktigt nu! Fast samtidigt har jag lärt mig så sjukt mycke på bara en termin så ser fram emot att lära mig ännu mer de tre kommande åren! Om än de e jävligt tufft att plugga ibland...
Nu ikväll började de snöa o de snöar sjukt mycke.. Bara de inte blir för mycke snö nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0