Torsdagsmorgon! Alltså snart fredag! Ser f...

img_8534 (MMS)

Torsdagsmorgon! Alltså snart fredag! Ser fram emot denna helg, roliga planer! :) Igår när jag gick o la mig läste jag Kvällsposten, brukar inte läsa tidningen så ofta men gjorde de igår o ångrade mig nästan efteråt. Blir fan mörkrädd av allt fruktansvärt som händer, barn mord, skottlossning, pedofili, mordförsök, folk som utger sig att vara polis o lurar ungdomar. Ja bara massa skit helt enkelt! Hur fan ser världen ut?! Eller Sverige? Sverige som ska vara ett så bra land. Hur ska man skydda sina barn från allt hemskt som händer.. De e ju så fruktansvärt skrämmande! E de ok om jag e där mina barn e tills dom är typ 30 år?! Så jag vet att dom mår bra.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0