Fullspäckade helger o veckorna fulla me pl...

img_6743 (MMS)

Fullspäckade helger o veckorna fulla me plugg.. Typ.. Festen me klassen i fredags va skit skoj! Va ute en runda på Stars & Stripes o dansade lite me! Lördag morgon kl nio körde vi till Ullared, inte farligt bakis bara trött så de va inte så farligt som jag hade fasat för! Fick köa lite mer än en halvtimme för att komma in så va inte så farligt. Mycke shopping blev de på sex timmar! :) I söndags va jag o Tuva på bio me Jeanette o Leia. Supermysigt!!!! Efter bion åkte Tuva me Leia hem o jag körde hem o hämta Haylie för Micke skulle spela golf. Vi gick en lång runda i Kallinge sen kom Micke o käkade tacos allihopa! En jätte mysig söndag me familjen Karlsson/Broström! :) På fredag ska jag till Malmö för en underbar weekend!!! Gå på ladies night bland annat! De va tänkt som ett tio års jubileum, de e tio år sen vi började gymnasiet ihop, jag, Josse, Jeanette o Sofie. Men nu har tyvärr Sofie blivit sjuk så blir inte riktigt som vi tänkt oss. Men vi tre får göra de bästa av situationen o försöka ha en mysig helg i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0