Äntligen fredag! Men den e snart slut.. Ve...

img_1205 (MMS)

Äntligen fredag! Men den e snart slut.. Veckan har gått sjukt snabbt o mitt huvud bara snurrar emellanåt.. Undrar ibland om jag verkligen kommer palla me den här utbildningen i 3,5 år... De e så jävla mycke hela tiden. O nu fick vi tillbaka den första examinationsuppgiften. 7 underkända av 10 i klassen.. Jävligt hårda krav alltså.. Men va bara få saker att komplettera på min så blev lite irriterad att dom sätter underkänt då.. Men men fick svar på min andra exam. Uppgift o den va utmärkt tyckte läraren! De svåra e ju hur man ska skriva, hur man får skriva, hur man ska referera o massa skit. Massvis att tänka på hela tiden.. Men men nu e de helg så tänker inte lägga energi på de på helgen!!! Haft en jätte mysig fredag me mina kärlekar i mitt liv! Så otroligt glad att jag har min familj! Vi åt en god middag o myste i soffan me popcorn! Riktigt fredagsmys tyckte Tuva o Haylie! O min lilla Haylie som inte alls e så liten längre! Börjat kissa på pottan o e såå duktig!! O världens mysigaste när man lämnar henne på dagis nu, vinkar o ger slängpussar! :) O min Tuva som snart blir fyra år! En otroligt envis o bestämd dam som gärna bråkar me mig varje morgon när vi har bråttom! ;) Men hon e så underbar, så glad att mina tjejer blivit så himla fysiska som dom e, ger så mycke kärlek, närhet med pussar o kramar varje dag! Underbart! <3 I morgon ska vi till Kallinge o mysa hemma hos Emma, Daniel o Ofelia!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0