O vips så var man brunett!! Hmm.. Väldigt ...

img_3584 (MMS)

O vips så var man brunett!! Hmm.. Väldigt ovant ännu, känns som om jag satt på mig en peruk.. Vill ju helst av allt vara blond men mitt hår klarar inte mer blekningar just nu så får va brunett över vinter halvåret! ;) Igår va vi i Kalmar på Linneuniversitet hela dan.. När jag kom hem hade Micke o barnen lagat tacos o dukat fram så fint me tända ljus o grejer! :) Härligt o komma hem till sånt! Idag kommer familjen Karlsson/Broström hit, tänkte laga lite god mat, spela spel o dricka några drinkar! :) Tuva o Haylie springer runt här i sina vinteroverallen, jag svettas bara jag ser dom men tydligen e de super kul att ha dom på sig när man leker.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0