Mina galna ungar! Hade bytt blöja på Hayli...

img_0893 (MMS)

Mina galna ungar! Hade bytt blöja på Haylie, Tuva o Haylia stannar i badrummet medans jag går ut i köket, jag frågar Tuva va dom gör o hon svarar att hon bara smörjer in Haylie me lite salva för hon behöver de.. Ok, tänkte jag hon kan väl få smörja henne lite, trodde såklart de va Haylies body lotion hon smörjer henne me. När jag kommer in i badrummet har dom smörjt in hela sina ben me Inotyol salva!!!! Alla som nån gång använt inotyol salva vet att de e en väldigt väldigt fet o tjock salva! Så fick sätta dom i badet o skrubba dom me yes diskmedel.. Ett av många bus o fler kommer vi troligtvis få uppleva de närmsta åren av systrarna bus! ;) Tuva har varit på ett strålande humör idag, inget tjabb eller trots alls! Första dagen på över en vecka! Så hoppas min underbara Tuva stannar o att trots perioden e över! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0