Igår, tisdag...

Igår va Jessica o barnen o hälsade på. Tuva va så söt på måndags kvällen när jag la henne, samma kväll som Casper o Leia varit här på taco kväll.. Jag frågade Tuva när vi låg i sängen, har de varit en rolig kväll nu när du lekt me dina kompisar? Då säger Tuva, jaa.. Men jag hade velat att Alfons oxå va här! Kan vi åka hem o leka hos Alfons i mon?! Så igår fick dom leka några timmar, bland annat rev dom hela lekrummet! ;)

 
Tuva & Felix





På kvällen va Micke, jag, flickorna o Eric, (som ska sjunga i kyrkan på bröllopet) i kyrkan. Vi ville höra hur vår utgångslåt skulle låta på orgel.. Va lite osäkra på om de skulle låta bra.. Men de va såå fint, blev tårögd o ännu mer tårögd när världens sötaste Haylie börjar me sin lilla söta dans där mitt i kyrkan! O Eric sjöng de två låtar vi ska ha o han e så otroligt duktig! Kommer bli hur bra som helst!



O denna underbara dag fick jag äntligen min onepiece!! Trodde ju såklart att den skulle va skön men inte så här skööön! Helt underbar! E alltid frusen på morgonen o i morse när jag vaknade o tog på mig denna va de typ som o krypa ner i ett varmbad! Helt ljuvligt! Tuva tycker den ser lite rolig ut, hon säger att den e en pyjamas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0