Hittade en bild hemma hos mamma o pappa på...

img_0814 (MMS)

Hittade en bild hemma hos mamma o pappa på mig o min bror.. Haylie e visst ganska lik mig! :) Ligger i soffan o myser i min Onepiece o Tuva i sin Kitty Onepiece som hon säger, en Hello Kitty pyjamas som e hel precis som Onepiece e! :) idag fick vi besked om dagis till hösten! Tuva ska flytta över till Falken och Haylie har fått plats på Skrållan! Precis som vi ville ha de så de känns så skönt! :) Jag o flickorna va en sväng hemma hos Sofie idag. Hon visade hur man knyter lakan snyggt runt en stol, ska göra de på bröllopet för stolarna där e hemska! Två veckor kvar på lördag!! :)


Kommentarer
Postat av: bitskemma

ja guu va lika ni e ju!! superlika ju=)

2011-05-06 @ 00:35:48
URL: http://www.bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0