Bilder!









Hotellet va helt underbart! Fem stjärnigt, bara ett år gammalt o inrett i härliga, varma färger!






Redo att gå på melodifestivalen! Som vi tyckte va jätte bra! Den bästa delfinalen av alla. O allt blir ju så mycke bättre när man hör de live! :)




Obligatoriska fotot! Som vi har typ hundra av från olika tillfällen o ser likadant ut varje gång! ;)






Sen blev de utgång på Hipp! Tyvärr va jag lite seg.. Blir alltid de om man små dricker under så många timmar.. Så blev lite dricka o lite mer dans i stället! :)

De e jag lite nervös för inför min möhippa.. Får hoppas att de inte blir så mycke dricka under dan utan mer på kvällen i ett sammanhang om man säger så... ;)




Min gosiga nalle!




Förkylda lilla Haylie!




Mystjejerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0