Tuva o jag har precis käkat lunch.. Haylie...

img_0525 (MMS)

Tuva o jag har precis käkat lunch.. Haylie sover, e lite dumt när Tuva e på dagis för då hämtar vi henne kl elva o då somnar Haylie ofta på vägen hem.. Så hon får äta när hon vaknar! O vad har hänt me knasiga Tuva då?! Säger typ aldrig jag längre utan Tuva, alltså pratar om sig själv i tredje person, har börjat prata en annan dialekt me konstiga uttal, möjligtvis skånska?! Har börjat smacka hur mycke som helst när hon äter för hon vet hur mycke de stör mig! Låter som de sitter tio fjortis tjejer runt bordet o tuggar tuggummi typ.. Men jag älskar henne precis lika mycke ändå trots hennes konstiga idéer! ;) Härligt att de e fredag! Ikväll blir de thaigryta o sen Lets Dance finalen me något gott till de kanske! ;) Sen kanske lite guitar hero, e sugen på i spela de! Va skit längesen sist! Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0