Min lilla Tuva har fått öroninflammation! ...

img_0452 (MMS)

Min lilla Tuva har fått öroninflammation! :( Fick hög feber igår eftermiddag o på kvällen hade hon fruktansvärt ont i ena örat! Sedan sprack trumhinnan o på förmiddagen idag fick vi tid hos läkare. Fick pencilin som e omöjlig att få i henne!! Smakar ju verkligen skit! Så får ringa i mon o få i tablett form i stället! Tuva har fortfarande feber o har haft ont i de andra örat innan idag men nu e hon såå mycke gladare o piggare! :) Så tråkigt o jobbigt att inte ha Micke här hos oss nu när Tuva varit så dålig! Men skönt att jag ha mina föräldrar! Hade varit jobbigt o varit själv! I mon åker jag o flickorna hem igen o då kommer Mickes syster o bor hos oss några dagar!  :) Haylie har gått jätte mycke idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0