Har varit i Karlshamn me mamma o flickorna...

img_0443 (MMS)

Har varit i Karlshamn me mamma o flickorna idag! Köpte denna underbart söta klänningen till Haylie! Skulle köpt likadan turkos till Tuva men fanns ingen i hennes storlek. :( O så blev de lite annan shopping! Sen va vi ju på Mac donalds o åt me! Pratade me Micke nyss o dom hade de varmt o gott o där va sjukt fint! Känner mig nästan lite sur så avundsjuk jag e! ;) Ikväll e de melodifestivalen o jag o mamma har köpt massa grönsaker o dipp vi ska ha till de! Gäller att va nyttig ibland! ;) Mamma har köpt ett promenadband o de e hur bra som helst! Ska köpa mig ett sånt i födelsedags present!! Kilona ska rasa!! ;) Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0