Fika!

Idag har vi haft Jessica o hennes pojkar på besök! :)
Trevligt som alltid!


Fika dax! :)



Matar Felix me lite klossar... ;)



Så söta! :)


Haylie somnade halv sju o snart somnar Tuva me! Sen ska jag äta min semla som min fina sambo hade me sig hem till mig idag! :)

Åååh förresten! Tv-programmet igår, En unge i minuten.. Åh som jag grät! Vilket jobbigt program, vilka käsnlor de väckte sen man själv födde barn! Så otroligt underbart o föda barn! Efter Tuvas förlossning kunde jag säga dirket att jag lätt skulle kunna göra de igen! Efter Haylies va jag väl inte lika positiv! ;) Men de e ju glömt nu! ;) Dessvärre e väl inte min sambo lika sugen på en bebis till! Men de e jag! Fast inte nu... Men om några år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0