Trött trött.. Tycker jag jämt e trött.. Me...

img_0975 (MMS)

Trött trött.. Tycker jag jämt e trött.. Men så fort barnen somnat ska jag ta o träna, måste komma igång me träning igen!! När Tuva va på dagis körde Haylie o jag till Ronneby o handlade på maxi.. Att storhandla me Haylie e gaaanska krävande om man säger så.. I alla fall om man e själv, att sitta i vagnen e ju skit tråkigt o sen e hon ju överallt o ingenstans ungefär! Livrädd hon ska riva ner glasburkar o sånt! Så de gäller att va snabb o fånga, blev bara ett bett i en blodapelsin idag! ;) sen har vi tillbringat resten av dagen hemma hos Jessica o hennes pojkar! Mys som alltid! :) Läggdax för barnen nu, Micke spelar match så blir några timmars egentid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0