Mina busiga flickor möblerar om o leker ba...

img_0971 (MMS)

Mina busiga flickor möblerar om o leker bakom soffan! Dom har verkligen roligt ihop! Jag sa till Tuva att senare ikväll när Haylie somnat kan vi äta popcorn o ha mys bara hon o jag. Då sa hon nej men då får vi väcka Haylie! Men jag tänkte vi kunde mysa bara du o jag sa jag då. Nej, mamma jag vill att Haylie oxå ska va me! De e riktig kärlek de!! <3 Tuva har varit jätte duktig utan napp! Hade svårt att somna igår så somnade väldigt sent men gick bättre än vi trodde de skulle göra! O idag har hon inte ens frågat efter den utan bara sagt några gånger, jag har slutat me napp nu! :) O så hade hon stolt berättat de på dagis idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0