Hemma igen efter en helt underbar bröllops...

img_0925 (MMS)

Hemma igen efter en helt underbar bröllopsresa i Dubai! Vi har haft de helt fantastiskt o inget kunde blivit bättre! Var ju väldigt nervös för hur jag skulle klara mig utan mina flickor i nästan nio dagar!! Men de gick överförväntan! Första kvällen grät jag som en gris o ville bara hem igen!! Men resten av tiden bara flöt på o visst va de väldigt jobbigt vissa stunder men de e ju lite som i en låtsas värld när man e utomlands, man lever liksom i nuet o i bland känns allt som om de e på låtsas. Lite svårt att förklara känslan men som sagt resterande dagar gick över förväntan! Detta e absolut den bästa resan vi har gjort! Någon sådan resa kommer ju inte göras igen förrän om typ arton år när barnen e stora! ;) För de va verkligen en bröllopsresa, bara min man o jag, massa kärlek o bara tid för varandra! Micke o jag har så fruktansvärt kul ihop o jag vet att vi kommer ha lika kul ihop om 25 år! ;) Åter till Dubai som alltså va en helt fantastisk stad! Va du än vill göra finns de möjlighet till de i Dubai! Under våra åtta dagar där hann vi me mycke. På dagarna solade o badade vi för då va de 45-47 grader varmt så man pallade inte göra så mycke annat! ;) På kvällarna åt vi god mat, shoppade o prutade, festade o dansade, va på öken safari, åkte skidor, spelade kort o yatzi med mera.. Många minnen som kommer finnas kvar för alltid! Stort tack till alla våra bröllops gäster som gav oss bidrag till vår resa!! <3 Har lagt upp lite bilder på Facebook om nån e nyfiken! :) Att komma hem till flickorna va helt underbart! Jag e så otroligt lycklig över de fina barn vi har!! Vi har hunnit ha två jätte mysiga dagar sen vi kom hem! Igår va vi ute hos mamma o pappa hela dan o solade o badade, bara 18-19 grader i poolen men barnen badade ändå! Haylie va som galen o tyckte de va hur kul som helst att hoppa till Micke i poolen. Idag har vi haft mys hemma i trädgården sen på kalas för pappa, min syster o systerson som fyllt/fyller år! O i kväll har vi haft film mys o Micke gjorde goda räkmackor! I mom tänkte vi testa brunnsbadet i Ronneby! Har inte varit där sedan dom byggt om. På eftermiddan ska vi hem till våra underbara vänner Jeanette o Tony! :) God natt, sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0