Kalas!

Idag har Micke sommarfest me jobbet, spelat fotboll bland annat så jag o flickorna va o tittade på de en stund. Sen har vi varit på kalas hela eftermiddan o kvällen. Min systerson Isak fyller 5 år idag!

 

Micke o Tuva körde ner till affären igår kväll o handlade o kom hem me en smörgåstårta o en film. En film jag förbjudit honom att hyra! Irene Huss! Dom e verkligen bra dom filmerna men så förbannat otäcka!! Får ju fan mardrömmar efter att ha sett dom, o nu har de kommit massa nya Irene Huss filmer.. Inte bra.. Tror jag blivit mer känslig o rädd av mig på senare år! ;)

 


Haylie o Isak





Tuva älskar att plocka blommor! <3


Isaks fina glasstårta! :)


:)


Kusinerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0