Bilder från de senaste dagarna.


I torsdags hade vi ju fest här hemma, här e en liten del av folket!


Jessica!


:D


I fredags sov vi över i Kallinge o va barnvakt åt Nova o Leia! Här har Leia o Tuva bäddat ner sig! :)


Så söta flickor!!


Igår va de 30 års fest för Reine! En mycke trevlig dag o kväll! Började väldigt tidigt o slutade rätt tidigt oxå! ;)


Reine o Robin spelar o sjunger!



Idag blir de slapp söndag. Tuva o jag har precis myst o ätit räkmacka medans Haylie o pappa gick o vilade!

Har glömt bort att skriva att jag äntligen vet vad som väntar mig i framtiden! 29 augusti börjar jag plugga!!! Ska läsa till förskollärare, ska bli riktigt spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0