Micke 29 år!

Igår fyllde mannen i mitt liv 29 år! Fick frukost på sängen o Tuva o jag sjöng så fint för honom! ;) Han fick rosor, senaste boken av Jens Lapidius, spa weekend i Helsingborg me mig! ;) Han va inte villig att ställa upp på kort igår så får bli denna underbara bild i stället!

 


<3


På förmiddan igår körde jag o flickorna till Backaryd o hälsade på Elin o barnen. O dom har ju fått valpar! Så underbart söta, Haylie blev väldigt förtjust i dom! Hon älskar hundar! Åt frukost ute på altanen i de fina vädret!


3 veckor gamla Jack Russel


Lilla Lisa som inte e så liten längre! :)


Haylie


Tuva


När Micke slutat jobba hade vi lite kalas här hemma, Micke grillade goda hamburgare o fick fina paket! :)


Haylie ställer gärna upp på foto, till skillnad från resten av familjen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0