Husvagns semester i Danmark!

Igår kväll kom vi hem från vår semester i Danmark. Åkte tidigt i torsdags morse o har haft de jätte bra! Vädret kunde väl ha varit lite bättre men har varit lagom varmt ändå o regnat när de inte stört oss typ! :)

Två dagar var vi på Legoland o de va hur bra som helst! Jätte stort o massvis att göra! Rekommenderas verkligen! Alla barnen älskar ju att åka karuseller, även Haylie! :)

En dag va vi på Lalandia o badade o bowlade på kvällen. Jätte stort vattenland som passar alla åldrar!

Sista dagen va vi på Safari. Va både så man kunde köra bil genom några parker o gå genom några där man kom väldigt nära apor bla! :)

 


Tuva hjälper Haylie o cykla!



Såå mallig blir man när man får sitta på pappas axlar!


Medans de stora barnen åkte karusell hade jag o Haylie mys me popcorn o cola!


Tuva o Liam åker!


Tuva skulle absolut sitta vid ratten så va rädd att Liam skulle trilla i vattnet ett tag av hennes knuffar!


Haylie o jag åker safari tåg, stora djur bygda av lego att titta på!


Jätte fin vatten lekpark på Legoland


:)


Badflickor!


Haylie på krokodil!


Massor me stora figurer helt bygda i lego



Tar på krafterna att vara på Legoland!


Såå roligt att åka karusell! :)


En glad Tuva!


Haylie o pappa tog en glass paus medans jag, Liam o Tuva va på 4D bio på Legoland, skit coolt me 4D!


På vår camping fanns hästar som Haylie blev helt kär i!


Haylie säger hopp hopp heeela tiden! :)


:)



Liam gör sin ninja spark! ;)


Lalandia


Tuva tyckte de va riktigt roligt o bowla!


Haylie bus!


På Zoo





Mys o klappa getterna!






Kommentarer
Postat av: bitskemma

vilka fina bilder=) och jackan passade bra ser jag;) det jag beställde e alldeles för stort haha;) vi mååååste träffas snart ju- miss u!!!!!

2011-07-20 @ 23:38:56
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0