Fredagsmys i Kallinge!

Deppigt värre just nu... Haylie tappade min iphone i golvet i förra veckan så lämnade in den på lagning o fick nu reda på att jag kommer få en ny så alla mina bilder o videor e borta.. :( Alla filmer när Tuva sjunger o när Haylie dansar o massa roligt e helt borta. Usch va ledsen jag blir. :( Men men får helt enkelt bli bättre på att spara bild o film nån annanstans än på telefonen. Igår hade vi lite födelsedags fest för Micke o förfest innan östersjö var tanken men regnade så sjukt mycke så vi stannade kvar hemma o festade vidare. En jätte trevlig kväll. Tog många bilder men får lägga in dom en annan dag, nu e vi hemma hos Jeanette o Tony o e barnvakt åt Leia o Nova. Jeanette o Tony e på 50 års fest så ska sova här me alla barn i natt! :) Fredagsmys!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0