Soffmys framför Lets Dance hemma hos mamma...

img_0087 (MMS)

Soffmys framför Lets Dance hemma hos mamma o pappa! Jag o flickorna ska sova här i natt, Micke e på kick off me jobbet. Haylie sover sen länge o Tuva ligger här på mig o myser. Jag mår så fruktansvärt dåligt just nu, vet inte vad man kan göra för så här kan vi inte ha de.. Jag orkar snart inte mer! :( Igår va de ju Tuvas födelsedag! På förmiddagen va vi på öppna förskolan som har börjat igen efter vinteruppehållet. Tuva o Haylie tycker verkligen de e jätte roligt där! :) Sen åkte vi hem o bakade lite o på eftermiddagen hade Tuva sitt efterlängtade barnkalas! Micke hade beställt en jätte fin Hello Kitty tårta som han hade me sig hem efter jobbet. Barnen lekte o hade jätte roligt! Fem "stora" barn o fem små barn! :) O massa fina paket fick Tuva me! En jätte mysig eftermiddag/kväll hade vi! Tog massa bilder som jag får lägga upp när jag e hemma sen! Saknar min blivande man!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0