Mys söndag idag! O underbart väder ute men...

img_0181 (MMS)

Mys söndag idag! O underbart väder ute men livsfarligt halt!!! Igår förmiddag åkte Micke iväg e fotbollen, träning, möte, fest i sådant. Halv två kom mamma o pappa o hämtade flickorna. Jag va alltså heeelt själv hemma, satte på musik o sminkade mig o gjorde mig i ordning i lugn o ro.. Men sen framåt halv fem tyckte jag de började bli riktigt tråkigt här hemma, så tyst o ensamt utan barnen. Så ringde till Jeanette som sa att jag kunde komma dit innan festen! Klockan sju åkte vi in till Sofia i Ronneby. Va en riktigt rolig tjejfest o senare på kvällen åkte vi in till Karlskrona. Mådde riktigt dåligt i taxin in o kände mig en aaaaning för onykter ett tag där... Micke har ju haft väldigt roligt åt de nu i o me att jag ofta tjatar på honom att han blir för full! ;) Va på Harrys men som vanligt.. Alltid roligast på förfesten! :) ska lägga in massa bilder i från kvällen sen! Flickorna kom hem för en stund sen så nu blir de massa mys hela dagen! Pizza o film ikväll! Vill se "I rymden finns inga känslor"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0