Min lilla sjukling!.. :( Vid elva tiden ig...

img_0101 (MMS)

Min lilla sjukling!.. :( Vid elva tiden igår kväll vaknade hon o kräktes.. O inom de närmsta timmarna kräktes hon ytterligare två gånger.. Har varit en hemsk natt. Har tyckt så synd om min lilla tjej. O Haylie har inte heller sovit.. Har ju sovit hos mamma i natt o flickorna sov inne hos mig så varje gång Tuva har vaknat har Haylie vaknat o inte varit särskilt lättsomnad efter varje gång.. Steg upp tidigt o Tuva åt frukost o har fått behålla den! Sen gick Tuva o jag o la oss o sov i tre timmar, när hon vaknade va hon jätte varm så nu har hon feber.. Mamma e inne i byn o köper Alvedon till henne. Idag blir de bara mys i soffan hela dan o god middag ikväll som mamma fixar! Hoppas bara ingen annan börjar kräkas... Magsjuka e verkligen de värsta av allt.. Så skönt o inte va hemma just nu, slippa känna oro o otrygghet. Hemskt att man ska behöva känna så i sitt hem. För vi älskar ju vårt hem! Har trivts så otroligt bra i vårt fina hus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0