Min brudklänning!!

Igår kom min underbara brudklänning! Väldigt nervöst när jag packade upp den, men den såg exakt ut som på bilden! Förutom att jag fått för mig att släpet inte va så långt.. Men men helt otroligt vacker! Kunde inte sluta le den närmaste timmen så Tuva frågade mig; Men mamma varför e du så glad?! ;) Har provat den men inte snörat åt, kan ju inte de själv o Micke får inte hjälpa mig för han får ju inte se den på förräns i kyrkan! Så mamma eller Camilla kommer hit ikväll o hjälper mig me den! :) Tror den kommer sitta jätte bra! Verkligen en sida att rekommendera om man ska beställa bröllopskläder; www.millybridal.com. Leveransen gick jätte snabbt, ingen fraktkostnad, levererad hem till dörren, o exakt som på bilden o betydligt billigare än i en affär!

Igår städade vi ut julen, riktigt skönt att den e väck nu tycker jag! Så nu vill vi ha våååår! :)

Haylie hade lite feber igår o vaknade mega förkyld!... Ingen feber idag men fortfarande förkyld!


Idag e Tuva på dagis igen, varit ledig flera veckor nu! O hon tycker de va jätte kul att va tillbaka. Haylie hade nog me gärna stannat om hon fått. Medans Tuva klädde av ytterkläderna kröp Haylie in till dom andra barnen! ;)





En trött o förkyld Haylie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0