Lugn morgon!

Hej o god morgon! Sitter i soffan under filten, äter mina knäckebröd o njuter av lugnet o tystnaden! ;) Mamma ba snäll o körde Tuva till dagis för Haylie sover fortfarande så jag slipper väcka henne. Så tacksam för att min mamma e så snäll! Haylie mådde inte alls bra på dan igår spydde floder två gånger så trodde direkt att de ba maginfluensa! Men sen sov hon nästan tre timmar på eftermiddan o hade varit pigg sen när hon vaknat. Hade somnat halv nio sen o vknade strax efter att jag kom hem från jobbet o va jätte ledsen. Fick en flaska o trodde hon skulle somna om igen men efter den blev hon skit pigg o somnade inte förrän kl tolv!! Micke o jag håller ju på o kollar efter bröllopsresa.. Har varit många resmål på tal o velande fram o tillbaka.. Nu har vi hittat en resa till Dubai. verkar helt underbart, ett riktigt paradis men dock ganska dyrt... Får väl bli en funderare på de! :) ska återgå till mina knäckebröd nu. Håller tummarna att Haylie vaknar pigg o bättre från förkylningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0