God morgon!

Hmm eller e de en god morgon?! Världens värsta mensvärk o tvingas stiga upp halv åtta... Suck.. Men men fick ju sova till halv elva igår.. Man ska inte klaga.. ;) Micke o jag turas alltid om att ha sovmorgon så vi får varannan dag.

O igår fick jag ett mejl att min brudklänning har skickats! Gick ju riktigt snabbt! Kommer va skit nervöst när jag ska prova den! :) Men Micke få inte se den på förräns i kyrkan så nån får komma hit o hjälpa mig när jag ska prova den?! ;)

Efter att jag stigit upp o gjort mig i ordning kom mamma o pappa hit för o passa barnen medans jag o Micke åkte in till Ronneby. Gick i lite affärer för o titta på kläder till Micke till bröllopet o tittade lite priser på brudbukett o om dom blommor jag vill ha i fanns att få tag på i maj, o de va inga problem som tur va! O så va vi på Thai restaurangen o käkade lunch o handlade på Maxi me!
När vi kom hem gick vi ut allihopa o lekte i snön o på kvällen kom Emma, Daniel o Ofelia hit. Käkade middag, kollade Lets Dance o spelade spel. O åt alldeles för många chips..... ;)








Haylie e helt otrolig på o stoppa saker i munnen. Blir tokig på henne, allt måste smakas på! Hon har ju kommit på att växten som står på golvet har massa jord som går att äta enligt henne. Varje gång man upptäcker henne där trycker hon in lite extra i munnen o ler me henne ansiktet o säger mmmmmmm! O för att inte tala om hundmaten, måste ju vara fantastikt god enligt Haylie, så fort hon ser att skålen e på golvet kryper hon i turbofart dit!...

Ha en trevlig lördag allihopa! Känns verkligen som söndag idag men fan va skönt att de bara e lördag! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

läser din blogg lite då och då. Hoppas inte det är torrfoder till hunder som haylie stoppar i sig...läste en läskig artikel om det för lite sedan, en 1 åring hade kommit år torrfoder och den hade svällt i halsen....resten kan du ju räkna ut, helt ofattbart!!! Hoppas att allt är bra med er, det är ju så spännande med bröllopet, kan tänka mig att det är det enda du/ni funderar och planerar just nu....unerbart! kram

2011-01-10 @ 13:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0