Fika hos Jessica

Igår va jag o barnen hemma hos Jessica o fikade o lekte! :)

 


Alla barn!


Tuva provade Alfons gunga!


O Tuva tyckte såklart att Haylie skulle gunga med henne! :)


Felix o Jessica!


Tuva o Alfons kom på en rolig lek... ;)



Ikväll ska jag jobba på Sifo, inte jobbat på flera veckor nu. Vilket har varit väldigt skönt!.. Så tråkigt o jobba på kvällen.. Man går liksom bara o väntar på att man ska åka o jobba.. Så möter man Micke i dörren o kör till jobbet o nu när de e så mörkt känns de som mitt i natten.. Men men ska inte klaga. Älskar att vara mammaledig! :) O de e de tänkt att jag ska va tills efter sommaren då de e tänkt att jag ska börja plugga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0