Bio!

Varit en lugn helg o idag har Micke börjat jobba.. O vi här hemma eller jag i alla fall känner mig segare än vanligt.. Vardagsrummet ser dessutom ut som ett bombnedslag av alla femhundra leksaker som Tuva dragit fram under dagen... O hade behövt ta hand om tvätten men tittar i stället på inbjudningskort till bröllopet.. Verkligen skit svårt att hitta något man verkligen vill ha.. Nu har vi i alla fall bestämt va jag ska ha för blommor i brudbuketten, så nu har vi en tema färg oxå! :) Kommer bli så vackert alltihopa! Längtar!

Tuva har varit jätte duktig utan napp på dagarna. Hon har den på natten fortfarande men frågar inte ens efter den på dagarna, så skönt!

Ikväll ska jag o mamma gå på bio, ska se Änglagård 3! :)


Min stora tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0