1 Januari 2011

Nyårsafton igår o vi hade en jätte trevlig dag/kväll/natt hemma hos Jeanette o Tony! Beställde jätte god mat ifrån Bergslagskrogen! Många roliga lekar o spel. O alla barn hade jätte roligt ihop, totalt 10 barn, 3 stycken under 1 år men dom stora barnen lekte hur bra som helst ihop! Alla precis som vi tror jag va jätte nöjda me nyårsafton 2010! :) Snor lite bilder ifrån Jeanette, hon fick så himla många fina! ;)


Allihopa förutom Jeanette som tar bilden!


De stora barnen!


Party flickorna! ;)


Haylie


<3


Haylie o jag




I torsdag va Micke, jag, Tuva o Haylie i Karlskrona o Ronneby på lite shopping! Skulle titta runt efter en vigselring till mig! Barnen va på ett strålande humör hela dagen! Vi åkte halv elva hemifrån o va hemma halv sju... Tuva gick runt i affärerna o sjöng julsånger o Haylie dansade till hennes sång! ;) Vi va i totalt fyra smyckesaffärer för o jämföra lite priser på den vigselringen jag bestämt mig för att jag ville ha. Vi vill byta ut våra förlovningsringar me till lite rundare o släta, de vi har idag e de rätt mycke mönster på o tycker inte de e särskilt snygga.. I alla fall bestämde vi oss för att handla i den sista affären vi va i, Ronneby Guldsmide. Han va så schyst o sa att han kunde bara slipa till våra förlovningsringar så fick vi behålla våra gamla me ju o så räknade han på min vigselring o allt totalt blev till halva priset i jämförelse mot de andra affärerna! Så de kommer bli skit bra! :D




Har ni sett Mini Pippi? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0