Trött..

Tuva o jag ligger i soffa o tittar på Skrållan. Såå trött idag! Haylie vaknade strax innan tio igår kväll o va jätte ledsen o somnade inte om förrän efter tolv.. O igår steg jag upp tio i sex o jobbade till fyra.. I tisdags kväll tänkte jag gå o lägga mig tidigt men först va de drama på gatan o sen när Micke kom o la sig skulle han titta på Big Brother så då kunde jag i ge låta bli o glo på de.. Jädra skit program egentligen, men ett sånt där program man inte kan låta bli o titta på.. Så dumt så de blir roligt.. Typ.. Idag skulle vi egentligen träffat Jessica o barnen men Alfons hade blivit sjuk. Haylie har me blivit mega förkyld.. Igen.. Vet inte hur många gånger hon varit förkyld sen hon föddes.. Snart lördag! Något vi längtar till!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0