Min lilla prinsessa! :)  Idag har jag hopp...

img_0232 (MMS)

Min lilla prinsessa! :)  Idag har jag hoppat in som vikarie på Karl-Oskars förskola! Tack vare min underbara vän Jeanette som rekommenderat mig! <3 O de va verkligen sååå roligt! Har ju bestämt mig sedan en tid tillbaka att jag ska plugga till förskollärare till hösten o efter denna dan känner jag mig säkrare än någonsin på att de e detta jag vill jobba me!!! :) Hoppas på att få hoppa in fler dagar, såå roligt! :) Vi hade ju egentligen inte tänkt skola in Haylie på dagis förrän i augusti.. Men om jag nu har chans att få vikariera ibland får vi nog skola in henne när hon fyllt ett! Snart börjar Familjen Annorlunda! Riktigt mysigt program tycker jag! Ha en trevligt kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0