Idag blir lill damen 11 månader! Alltså en...

img_0223 (MMS)

Idag blir lill damen 11 månader! Alltså en månad tills 1 års kalas! Helt sjukt! Min bebis e ju ingen bebis längre! :/ Nu mår vi alla bättre. Har nog aldrig känt mig så fräsch Som efter duschen idag! O nu e allas lakan bytta o toaletterna skurade! Liam har inte spytt på många timmar o ligger o sover nu. Varken Micke o jag har kunnat äta på hela dan, eller en rostad macka har jag fått i mig.. Micke ha fått bestämma middagen ikväll o då fick de bli plankstek. Får väl se va magen tycker om de men börjar bli riktigt hungrig nu! Tänkte äta till melodiefestivalen vid åtta o hoppas på att bus flickorna sover då! ;) Tuva har varit så leksugen hela dagen o undrat hela tiden när Liam ska bli bra igen så han kan leka me henne! Hoppas de blåser mindre i mon så vi kan va ute o leka några timmar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0