Fy faaan!!

Så dåligt som jag mådde igår har jag nog fan aldrig mått! I torsdags kväll spydde Tuva, på natten började Micke spy.. Tuva sov sen hela natten o mådde inte dåligt mer men Micke han spydde i 15 timmar.. Jag hade ont i magen o mådde illa hela natten men först framåt dan bröt de ut o de va de värsta jag varit med om! Så fruktansvärt ont i magen o att kräkas e fan de värsta som finns! O sen att kärringen e ute o skriker, som hon brukar göra, gjorde ju fan inte att man mådde bättre precis.. Sjukt jobbigt me att jag o Micke va lika dåliga samtidigt. Sprang på varsin toa o Haylie hade vi liksom inte riktigt tid me.. Så ländes väldigt jobbigt de me när hon ville va i famnen o ingen kunde ta henne.. Men men hon överlevde de me.. O Tuva o Liam va så himla duktiga o Lekte själva hela dagen! I natt åkte stackars Liam på kräksjukan.. Spytt precis hela natten.. Så här lär väl va sjukstuga ett tag framöver.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0