Bröllopsresa!

Diva o jag ligger ner bäddade i soffan under min underbart mysiga filt jag fått av mamma!! Micke e o tränar o barnen sover.. Denna veckan e Micke pappaledig o jag jobbar lite nere hos mamma. Nu har vi beställt kläder till barnen till bröllopet! Eller rättare sagt så ha Jessica, Jeanettes syster varit snäll o hjälpt oss att beställa!! :) o så har vi nu bokat bröllopsresan me. Resan går till.... Dubai!!! :) bara jag o Micke, inga barn ska me alltså.. Vilket gör mig väldigt nervös.. E rädd att jag kommer att dö av saknad.. Man saknar ju dom bara man varit ifrån varandra ett dygn.. :/ flickorna ska bo hos mamma o pappa halva veckan o andra halvan kommer Mickes systrar hit o bor här hemma me dom. Så dom kommer ha de hur bra som helst me massa lek o bus hela veckan! Inget tvivel om att dom inte skulle ha de bra.. Men saknade kommer bli enorm! Men samtidigt kommer Micke o jag ha de helt underbart. De e ju trots allt en bröllopsresa! ;) o att resa utomlands utan barn kommer ju bara ske denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0