Syskonkärlek!

Idag har jag förstått att Haylie litar betydligt mer på Tuva än på mig! ;) Tjejerna ville ha nagellack så jag sa att då kan vi passa på att klippa naglarna samtidigt. Tuva va först ut o när de va Haylies tur att klippa ville hon absolut inte va me om de. Jag ropade på Tuva o bad henne berätta för Haylie att de inte gör ont o klippa naglarna. Tuva berättade väldigt ingående att de va verkligen inget farligt o sa åt Haylie att hon skulle lyssna på mamma nu. Då va de helt ok att klippa när Tuva pratat me henne. Men när Tuva gick ut från badrummet skulle Haylie inte klippa mer så hon ropade på Tuva igen o då gick de bra när Tuva stod bredvid o sa att de inte va någon fara! Nu låter de ju förresten som om mina barn aldrig klipper naglarna! ;) Men så e inte fallet, lovar att de gjort de förr! ;) Hur som helst, här finns väldigt mycke syskon kärleken! Om än tjabb om leksaker osv så älskar de verkligen varandra! <3


Kommentarer
Postat av: bitskemma

åhh va underbara de e!!!

2011-12-15 @ 23:50:36
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0