Juldagen

Julafton igår o den va precis så mysig som den ska va! :) Tuva kramade tomten o berättade att hon hette Tuva o tog alla paket själv o tog tomten i hand o tackade. ;) Haylie däremot va en aning mer avvaktande! Men efter ett tag vågade hon i alla fall ta paketen själv men en kram kunde han absolut inte få!! ;) Micke o jag bestämde att vi inte skulle ge varandra några julklappar i år eftersom vi bestämt oss för att resa utomlands nästa år... Men de gick ju som de brukar va de gäller Micke o presenter. Han bara måste köpa present! Så en jätte fin filmkamera fick jag!!! Har pratat länge om hur gärna jag velat filma barnen för o minnas mer från när de e små! Så den kommer användas mycke framöver! Synd bara att man inte hade den när barnen föddes... I alla fall så visste jag att Micke hade löpt en julklapp så därför ville jag såklart gr honom något oxå! Han fick Prenumeration på fotbolls tidningen Offside som jag redan hade beställt sedan långt tillbaka o en parfym!
Juldagen idag o Micke o jag hade egentligen lite planer på att gå ut i Hässleholm.. Men eftersom Haylie varit febrig idag så struntade vi i de. Ätit en god kalkon middag hos mamma o pysslat o lekt me alla julklappar!
I mon kör vi till Hässleholm o hämtar Liam sen till Mickes föräldrar för o fira jul en gång till eftersom Liam haft julafton hos sin mamma i år. God fortsättning allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0