Älskade snutte...

Ååhh denna älskade snutte. Va hade Haylie gjort utan den?! Ja hon hade inte kunnat sova i alla fall! Ikväll när hon skulle lägga sig var den spårlöst försvunnen! Micke o jag letade som galningar i en halvtimme tills jag hittade den inpetad i ett litet leksaks slott. O så hade hon stängt dörren till slottet så den va ju inte så lätt o hitta! ;) Såå glad blev hon när hon äntligen fick sin snutte o gav mig en stor kram! Måste helt enkelt köpa en likadan! Kanske inte så troligt att hon godkänner den men får tvätta den hundra gånger först så kanske! Vore ju katastrof om snutte skulle försvinna o vi inte har någon reserv! ;)
Idag har vi sålt vårt skötbord.. Tog upp så mycke plats på toaletten o används ju aldrig. Meeen.. Lite jobbigt va de allt! Ska vi inte ha fler bebisar nu då?! Tog upp lite andra bebis saker från källaren som amningskudde, babygym, bebis puff osv.. O den underbara bebis puffen som både Tuva o Haylie spenderat oräkneliga timmar i! Dom älskade verkligen den som bebisar o sov hur bra som helst i den! Var tvungen o ta fram fotoalbumen o titta på bilder när de ligger i puffen. Så mysigt! Kan inte fatta att mina tjejer varit så små! O tiden går alldeles för fort! Tuva fyller snart fyra o Haylie snart två! Ja.. Ibland blir man faktiskt lite bebis sugen igen.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0