Vår vecka i Norrköping!

Nuuu ska jag ta mig tid att blogga lite! Har inte varit hemma på 1,5 vecka! Förra torsdagen åkte vi till Hässleholm, Mickes fotbollslag har träningsläger där varje sommar. Jag, Mickes systrar o pappa lagar all mat till laget så jag o flickorna bodde hemma hos Mickes syster över helgen. På lördagen va jag på inflyttningsfest hos Anna i Hässleholm o sen va vi på Björkets Trädgård!


På söndagen körde jag, Micke o flickorna till Norrköping!! Hade bokat en stuga där en vecka me Jeanette o Tony. De har varit en fantastiskt bra vecka! Vädret har varit super fint, Kolmården va hur bra som helst, barnen har lekt o lekt o lekt o verkligen stormtrivts! Härliga dagar på stranden, mysiga kvällar me spel o god mat! Ett besök i Stockholm på Junibacken oxå. Stugan va riktigt fint! Perfekt me stor tomt me sandlåda, gungor o lekstuga! Fanns även djur man kunde hälsa på!  Sista dagen va vi på ett äventyrsbad i Norrköping, synd att de inte ligger här i närheten för de va kanon där! ;) Helt enkelt en underbar vecka med de bästa sällskapet så klart! Tredje året vi semestrar me familjen Karlsson/Broström o hoppas på att de blir ännu fler år! <3

Lägger upp några bilder ifrån Norrköping, glömde kameran när vi va i Stockholm tyvärr! :(




Tjejerna redo för Kolmården! :)



De ville hälsa på Bamse o LilleSkutt, men väl framme vågade de inte riktigt! ;)



Tuva o Leia <3



Linbanan var uppskattad av oss alla!!



Mina fina! <3



Att åka skrinda va populärt!!



Dag 2 på Kolmården!



:)



Alla "barn" hade kul! ;)



<3



:)



Kolmårdens lekplats



Två dagar spenderade vi vid havet! Underbart!



Haylie <3



Lek i sandlådan utanför vår stuga!



Mys i poolen på verandan!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åååh, man vill tillbaka när man titta på de fina bilderna :-)

2011-08-08 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0