Tuva vill aldrig va me på kort längre.. Ty...

img_0563 (MMS)

Tuva vill aldrig va me på kort längre.. Tycker jag e jätte dryg när jag vill ta ett kort! ;) 1 April idag.. O ja.. Har väntat sen jag steg upp i morse på Mickes aprilskämt.. Vid lunch messar han att han fått fortkörningsböter.. Visste direkt att de va hans aprilskämt, kunde dock mycke väl vara sant att han skulle fått böter men som sagt e ju första april.. En halvtimme senare ringer hans syster o skriker ut: Ska du ha bebis?!?!? Jag fattar inte va hon menar sen säger hon: Men Micke skrev ju de på Facebook... Suck dryga karl jag har.. Jaha, nu ska folk säga grattis o börja glo på min mage o tycka jag blivit fet! ;) Så  gott folk.. NÄÄÄ ingen bebis här inte!!! Bara Mickes dryga aprilskämt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0