Min födelsedag!

Igår fyllde jag 26 år! Micke o flickorna kom upp o sjöng för mig o fick frukost på sängen! Micke hade köpt smörgåstårta så de va ingen dålig frukost! ;) Dom hade oxå me sig 26 underbara röda rosor! Så fina! Har ju fått ett promenadband så tyckte de räckte gott o väl som present! Men så hade han beställt en annan sak som jag verkligen oxå velat ha länge! En onepiece!!!! Men leveneransen va lite sen så får den nästa vecka! :)
På eftermiddagen åkte vi in till Ronneby o åt på Garlic House! Jätte gott o flickorna får helt klart godkänt för sitt uppförande på restaurang! ;)


Mina fina!

Efter Garlic House åkte vi till Maxi o handlade o Haylie ska ju inte alls sitta i kundvagnen längre utan springa runt själv o pilla på allt hon kommer åt!
Hemma igen så va flickorna helgalna! Dansade, stod på huvudet o sprang runt o Micke o jag skrattade åt dom så nästan tårarna rann! Micke hyrde en film till kvällen o jag e så nöjd me min födelsedag!







Idag har vi haft lite kalas här hemma! O sen va vi ute o plockade ris o sen grillade vi korv o käkade ute! :) Mys mys mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0