Haylie o jag ligger på soffan o myser. Bak...

img_0802 (MMS)

Haylie o jag ligger på soffan o myser. Bakis som en röv e jag idag!! E ärligt talat rädd att mitt huvud typ exploderar när som helst!.. Men en mycke rolig kväll va de igår! Flickorna sov hos mormor o morfar, Micke va o spela golf me sina arbetskompisar o jag hade flera timmar för mig själv här hemma! Sminkade mig, lyssnade på musik, tog en cigg, drack några cider o njöt av ensamheten! Inte ofta man e helt själv hemma. ;) På kvällen va föräldrargruppen ute o åt på Garlic House. Jätte trevligt! Efter de åkte Jessica o jag hem till mig o här va de fullt ös! Micke o hans arbetskompisar va här o festade. Riktigt rolig kväll hade vi! Ikväll blir grillning o mys borta hos syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0