En riktigt rolig tisdag har vi haft! Idag ...

img_0755 (MMS)

En riktigt rolig tisdag har vi haft! Idag har jag anslutit mig till den andra föräldrar gruppen som började 2010. ;) Med min föräldrar grupp blev de inte mycke me, inte många som kom osv.. Jessica ha ju berättat att dom träffas ofta o jag tyckte de lät väldigt trevligt o ve ju vilka många e sen innan o sen ha några barn i Tuvas ålder me! Så idag träffades vi hemma hos Anna, jätte trevligt va de! Ser framemot nästa träff! :) Vid lunch körde vi in till min mormor o åt lunch hos henne. Senare åkte vi ut till Bredåkra kyrkogård där min morfar ligger i minneslunden. Satte påskliljor där o hos morfars föräldrar. Tuva tycker nog de e lite märklig de där me att gammelmorfar e död o finns inte längre men att man åker till honom på kyrkogården.. Inte alls konstigt att hon tycker de, bara lite svårt att förklara de för henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0