September

De e alltså redan september.. O de betyder att Haylie blir 6 månader på söndag!!! Så idag har vi varit på 6 månaders kontroll o även fått 5 månaders sprutorna. Har inte blivit av att hon fått dom fölr ha varit semester stängt o hon har varit förkyld osv... Allt gick jätte bra i alla fall! Idag känns de som att mitt huvud ska trilla av, sån sjuk huvudvärk...

Va ett tag sen jag skrev nu.. Jessica o hennes söta pojkar har varit här o hälsat på! Jätte trevligt me fika o massa prat. O Tuva o Alfons lekte jätte bra!


Alfons o Tuva busar!


Felix o Haylie!

Så pojkig o söt e han Felix, trots att han bara e 2 månader så e han så tydligt pojkig! :)

Sen har de varit föräldrar gruppen o vi har lärt oss babymassage! :)

Igår kväll vi hade vi tacos middag hemma hos Jeanette. Jag, Josse, Sofie o Jeanette, o alla barnen såklart. När vi gick i gymnasiet hade vi taco kväll hur ofta som helst!


Leia, Casper o Tuva käkar tacos!


Haylie älskar att vara i gåstol!!! :)


Minstingen av alla barnen, Nova!
O lilla Ellen blev de tyvärr ingen bild på.. Så sex barn va där, alltså full fart på tacos kvällen! ;) Haylie skrattade galet mycke åt Tuva o Leia när dom busade framför henne!


Kommentarer
Postat av: Johanna

6 månader???? Det va ju inte längesen jag träffade er känns det som, och då va hon mini-mini... Man hinner inte med alls!! Så söt hon är, som sin storasyster! :-) Du det blir nog ingen gympa nästa vecka. Jag va där och jobbade förra veckan och hela skolan är under renovering, och allt skräp har de samlat i gympasalen... Plus att de söker ledare läste jag.. :) Jag ska försöka få tag i ronnebyflickorna o se när de kör igång. Ha det gott, Kram.

2010-09-02 @ 20:46:40
URL: http://melwin07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0