Mina älskade barn!

Helt otroligt hur mycke man kan älska sina barn! Dom e så fina våra flickor. Världens goaste! Tuva har ju en hel del perioder me tjabb, knäppa ideer o trots nu för tiden, men hon e ju så go o rolig för de mesta så de står man ut me! Hon e så härlig me sina söta kommentarer jämt, till Haylie säger hon jämt åååhh min lilla älskling!
Att bli mamma e verkligen de bästa som händer en i livet! Att vakna på natten av ett ledset barn o lägga henne bredvid sig i sängen, stryka henne över kinden o pussa henne på huvudet o känna hur lugn hon blir o somnar efter bara nån minut. Den känslan e helt obeskrivlig. De så härligt o så mysigt att veta att ens barn känner sån trygghet hos en. Älskar mina fina så mycke!!!
Haylie e så rolig nu, hon ska va där Tuva e jämt. Springer efter henne i gåstolen o ska kolla va hon gör. Nu i eftermiddag har dom hängt inne på Tuvas rum o Tuva har läst bok för Haylie o dom har skrattat högt tillsammans. Dom e verkligen såå glada för varann!

Har ju inte bloggat på hela veckan så får väl dra snabbt vad vi sysslat me.
Måndag jobbade Micke bara nån timme så Tuva o Liam va me honom på jobbet då o jag o Haylie va hemma o mös.
Tisdag va vi o fikade hos Emma o Ofelia. O på kvällen jobbade jag.
Onsdag va vi hos Jeanette. Gick till kiosken o köpte mjukglass. Tuva o Leia lekte massa som vanligt o Haylie skrattade åt dom o lilla Nova sov de flesta timmarna!
I torsdags va vi på Öppna förskolan sen åt vi lunch hos min mormor. På kvällen jobbade jag.
Ifredags va de babysim, vilket e såå himla mysigt! Haylie gillar de jätte mycke! Sen åt vi middag hos mamma o pappa medans Micke va o spelade match.
Igår va vi hos Camilla o Jonas o åt middag o spelade spel!
Idag har vi varit i Karlskrona, ätit på Mc Donalds, varit i Wämöparken o sen storhandlat.
De va hela vår vecka de. Roligt när man har något att göra varje dag som denna veckan!


Bilder från idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0