Freeedag! :)

Igår va vi på öppna förskolan sen va vi ronneby o åt lunch me Josse o John, Sofie o barnen, Jeanette o barnen. På söndag åker Josse o John så igår va sista gången gången vi ses på ett halv år! ;(



Efter slingning o klippning. Blev något ljusare i alla fall! Mitt hår e ju så extremt mörkt nu för tiden...



Jag o mitt minsta hjärta! <3


Tuva e så go nu när hon gillar att prata i telefon. Innan har hon inte alls sagt något nu vill hon ringa jämt o pratar o pratar o vill knappt lägga på många gånger. ;)
O idag e de fredag!!! Fredagsmys me Idol! :)
Babysim idga me men Haylie e så förkyld så kan inte riktigt bestämma mig om vi ska gå eller inte. Får se hur hon e under dagen. Dom säger ju att bara man inte ha feber e de ok att bada väl?!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0