Sååån lättnad!...

Igår va de prins o prinsess fest på Tuvas dagis så Tuva fick ha sin prinsessklänning på sig hela förmiddagen på dagis, vilket hon tyckte va jätte kul! :) O så hade hon gjort en jätte fin prinsess krona! Efter dagis åkte vi till Mosina, en gammal arbetskompis till mig. Träffade hennes fina barn o fikade o pratade! Tuva va inte alls sig lik, hon har aldrig varit hemma hos dom o inte träffat någon utav dom heller o i såna situationer brukar hon bli jätte blyg o inte säga nånting alls, men hon va precis som vanligt, lekte me alla saker o pratade o va inte alls blyg! Kul! :)
På kvällen jobbade jag på Sifo o när jag kom hem hade min fina sambo gjort räkmacka till mig! :) Jätte mysigt att komma hem till tända ljus o framdukat me räkmacka o julmust på soffbordet! <3 Tack älskling! <3

 

Idag har jag varit hos tandläkaren! Inte varit där på sex år så kände att de va dax att ta en titt! Livrädd att där skulle va några hål men allting såg jätte fint ut! Såg likadant ut som för sex år sen! Sån sjuk lättnad så jag svävar på moln just nu! :D

I eftermiddag ska vi till bvc me Haylie på 8 månaders kontroll o väga o mäta! Alltid lika roligt o se hur mycke hon vuxit. Tror dock inte hon gått upp jätte mycke i vikt då hon e väldigt kräsen me maten...

Ikväll ska Micke o jag på föräldrarmöte på Tuvas dagis. Spännande! :)



So long.....





Januari 2009 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0